پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230292
پيکر مطهر شهيد محمدرضا اسکندري نژاد در شهر جونقان تشيع شد/استقبال باشکوه مردم شهر جونقان از پيکر شهيد اسکندري نژاد
تاریخ انتشار : 1399/06/04 12:59:08
نمایش : 2848
پيکر شهيد والامقام از سپاه فارسان به‌طرف مسجدالنبي جونقان آغاز و سپس در گلزار شهداي شهر جونقان به خاک سپرده شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرباز سرافراز اسلام محمدرضا اسکندري نژاد جونقاني در درگيري با اشرار در منطقه سراوان استان سيستان و بلوچستان به شهادت رسيد.
 
حميد يزداني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: سرباز سرافراز اسلام محمدرضا اسکندري نژاد جونقاني در درگيري با اشرار در منطقه سراوان استان سيستان و بلوچستان به شهادت رسيد.
 
او افزود: محمدرضا اسکندري نژاد سرباز لشکر ۱۹ فجر شيراز بود که طي مأموريتي به منطقه اعزام و در درگيري با اشرار به شهادت رسيده است.
 
اين شهيد گران‌قدر مجرد و ساکن شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان به فاصله ۴۵ کيلومتري از مرکز استان چهارمحال و بختياري بود.
 
سرباز وظيفه محمدرضا اسکندري نژاد فرزند منوچهر متولد ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۸۰ در شهر جونقان بود که در تاريخ ۱۸  ارديبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به خدمت مقدس سربازي اعزام و در تاريخ ۳۱ مردادماه ۱۳۹۹ با عنوان سرباز وظيفه لشکر ۱۹ فجر شيراز در يک مأموريت به منطقه سراوان سيستان و بلوچستان اعزام و در درگيري با اشرار به فيض شهادت نائل شد.
 
استان چهارمحال و بختياري تاکنون ۲ هزار و ۴۴۰ شهيد تقديم نظام کرده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html